måndag 26 januari 2009

Superkrafter 2

Jag kan inte borsta tänderna med blöta händer heller.

8 kommentarer:

Hundra sa...

Tur att det inte är några psykologer som läser den här bloggen...

Anonym sa...

Jag vill inte heller borsta tänderna med blöta händer, jag vill ha min egen tandborste!

Anonym sa...

Jag är superdålig på att ta i frigolit.

Anonym sa...

Jag kan tugga på folie. Jag vet inte vad jag skall ha det till, men jag kan.

Hundra sa...

Makul:
Du har nog lärt dig den kraften genom att vara så utomjordigt hungrig att du aldrig orkar "skala" kebabrullen...

Anonym sa...

Jag ska säga dig att det är en bra kraft! Jag prövade lite nu på lunchen och upptäckte att strömningarna via amalgamet gjorde mig lätt självlysande.

Becka sa...

Min handlar om navlar och härstrån... Men det är ju bara dåliga superkrafter, man kanske inte ens kan kalla det superkrafter utan nått annat, dåligt...

Anonym sa...

Becka, vad är ett härstrå?