torsdag 22 januari 2009

OLW kanske?


Jag vet att många människor i min närhet har blivit chockade när jag tog klivet in i vikthets-debatten.
Jag som är så stark och hälsosam, Jag har ju aldrig haft problem med mat!
Jag skulle inte ljuga om jag sa att jag aldrig har haft ångest över mat.
Tänk er själva hur ofta ni tänker på att det värt att äta den där extrapotatisen, borde jag gå en promenad till kiosken och köpa snask? Eller hur mycket energi det går åt att gå och hämta den där chipspåsen när man kanske kan få någon annan att hämta den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För min del struntar jag i det där med vikt och utseende, jag har ju redan en tjej.

Bonjonas sa...

ASEA-Ulrik: Trevligt att höra av dig igen. Jag skrattar fortfarande gott efter din "Vi vill ha strips och dom ska vara vita" komentar