måndag 8 december 2008

Ingen lektyr här inte...

Allt är utläst.
Inget är roligt.

Nyss kom jag på mig själv med att läsa innehållsdeklarationen på riven pepparrot...
Blev tårögd utan att ens ha öppnat burken. Fi Fasen!

Kanske skall ta mig till biblioteket igen och fråga om tips.


-Hej jag gillar Paasilinna, Sture Dahlström, Roslund & Hellström, Carlos Ruiz Zafón åsså Tolkien. Har du något bra tips till mig?

(Kvinna på biblioteket med växtfärgade kläder och vegetariska skor:
-Har du läst Harry Potter?


-Nej.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad exakt var skorna gjorda av?

Anonym sa...

Halm och ett lager morötter!
Konstigt?? Javisst!

Anonym sa...

Jag säger bara Jo Nessbö!!! Läs från början!!!

Anonym sa...

Fårätarna! Läs den igen!

Hundra sa...

Har läst Nessbö men fattade ingenting. Kanske skall sluta läsa från slutet;)

Hundra sa...

HG:
Det ser litegrann ut som ett par urgröpta auberginer.
Fast lite toppigare liksom...