fredag 5 december 2008

Dagens Outfit

Har kollat lite på extremt populära bloggar för att se vad som gäller. Det finns nån som heter Kenza som alla läser. Kanske för att hon är så snygg. Kanske för att hon är så begåvad. Vem vet.
Där var det tydligen lite coolt att visa vad man har på sig varje dag för att få lite cred och gratiskläder m.m.

Jag tänkte börja med en inriktning mot modeblogg från och med nu.
Hoppas att ni gillar det.








En underställströja från Icebreaker. Naturligtvis i ren ull.Å ingen har varit dum mot dom små söta lammisarna.
Cykelbyxor med vaddering för skrötten. Dessa från Newline.
Nederst: stödstrumpor från Mabs, extra bred vad. Kanonfina tycker jag:)
Allt är i svart naturligtvis. Jag tycker att jag ser lite smalare ut då
Pusspuss!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå snyggt!!

Lena sa...

Ser med spänning framemot fortsättningen:)
Lena

Anonym sa...

Äntligen!!!

Anonym sa...

Jorå....modeblogg....

Anonym sa...

Åh cravings på cykelbyxorna!

Anonym sa...

Vilka av de högklackade skorna är dina?

Hundra sa...

De svarta.
Såklart:)

Anonym sa...

Vad gör du inne i tjejernas omklädningsrum?

Hundra sa...

Skapar lite nerv...
Lite som "Den vita Stenen" du vet...
Kalla mig Farornas Konung!

Anonym sa...

Jag tror du mörkar ditt fotograferande av tjejerna när de byter om!
Väl gömd i ett av skåpen så fotar du dem.
Därav den slimmade klädseln.

Skåpet nr 32 är mitt revir!