måndag 6 april 2009

Funderar

Kan det vara ett bevis på att man är gammal när man diskuterar olika radioprogram och stationer? Hade vi varit unga, granna och populära skulle vi kanske valt att lägga energin på någonting annat tex skor, smink kläder eller nått.
Idag kom för övrigt mitt paket från Gina Tricot och jag är suuuupernöjd! Äntligen äntligen äntligen har jag fått mina jeans. Dock en aning för stora, så dom kommer töja ut sig enormt efter ett tag, eftersom att dom redan är lite stora i midja och lår. Insåg att det var 24:a jag provade i affären och att 25 skulle sitta som en smäck. Men nu är det som det är, får väl kanske sy in dom eller liknande så småningom.
Som tröst så kilade jag ner på stan och köpte ett nytt shampo och andra godsaker.

Puss puss

7 kommentarer:

Cirkus C sa...

Men å du blonda söta lilla stycke!

Anonym sa...

Det är ju inte så att man tänker "hårdrock!" när man läser den här bloggen.

Bonjonas sa...

Anonym: Jag kan se vad du menar när bloggen får komentaren som: Men å du blonda söta lilla stycke! Du kanske vill dela med dig av din hårdrocksblogg?

Anonym sa...

Inlägget gällde nog inte bloggen i helhet, den frustar på mycket bra, men inlägget om de dambyxor du köpt blev lite mjukt.

Bonjonas sa...

Anonym: Riktigt så gammal är jag faktiskt inte. Det kallas Tjejbyxor, inte dambyxor.

ADHG sa...

I ditt fall heter det dambyxor.

Bonjonas sa...

ADHG: Och i ditt fall Chinos. . .