söndag 27 september 2009

Snart måndag igen....

8 kommentarer:

Makul sa...

Till min stora glädje vill jag bara meddela var min dotter se när hon såg bilden: "Men pappa! Det är ju morbror XX (ADHG)!" Ville bara berätta det.

ADHG sa...

Lite tjocka ben, annars hade det kunnat vara jag. Hon är skarpsynt dottern, måste vara generna från mödernet.

Makul sa...

Ja, dotterns kommentar förgyllde min förmidddag. Annars kan man ju undra vad bilden föreställer och varför den gör det. Hundra: Varför finns den här bilden?

Hundra sa...

Om Gud är god, varför finns det så mycket ondska?
Vill Gud att kattungar ska dö?
Varför finns TV4?

Maria sa...

Min spontana reaktion var också
Varför?
Vem?

ADHG sa...

Hatar Gud kattungar? Det visste inte jag. De som är så söta.

Makul sa...

Jag vet att jag inte borde svara dig ADHG... så jag gör inte det... men det är så svårt... (tystnad och svårmod) (jag vet att jag inte borde hugga nu...) (jag ger upp)
GUD HATAR INTE KATTUNGAR! DUMMA HEDNING! (tänk att jag gick på den lätta)

Hundra sa...

Det där är han som flyttar in i er mage på söndag.
Han sitter i den långa, nakna och kalla korridoren som även kallas "vardag"
Han har ett nät så att man inte skall komma till helgen genom att fuska och tränga sig förbi.
Dörrarna i korridoren leder till roliga avbrott i vardagen. De är dock oftast låsta.
På Söndagsmannens mössa står det just "Avbrott" fast med kyrilliska bokstäver fårstås...