lördag 7 november 2009

klassiskt.

När man blir till sammans med en kvinna får man en del extra vänner. En del av dom gillar man sådär halv mycket, andra gillar man skarpt och dom vill man gärna visa vilken hurtig och trevlig prick man är, osv

Bonjonas-Jag har planer på att åka vasaloppet. Lurigt det där med rullskidor du, har du provat?
Björn-Ja, faktiskt.
Bonjonas-Öj, vill du kolla på mina nya längd stavar?
Björn-Ja visst.
Bonjonas-Kolla här, dom har sådär ny mojäng som man stoppar in handen i! coolt va!
Björn-Absolut, men du har den bakåfram.
Bonjonas-Va? nej.
Björn-Jo, det har du.
Bonjonas- Hur ska den vara då?
Björn-Åt andra hållet. . .
Bonjonas-Jaha. . .hur?
Björn-Såhär, kolla.
Bonjonas- Jaha.

Lite senare i vår vänskap fick jag reda på att han var bäst i världen på rullskidor. På riktigt! Han har vunnit VM. . .
Jävla skit också, kunde jag inte ha visat min hammare eller nått i stället.

4 kommentarer:

ADHG sa...

Vem har du blivit tillsammans med?

ph sa...

Tjena Tjejen! Jag heter Florian, jag är kvasipoet......

Ser du ett mönstret?

Martin sa...

hahaha Du måste börja göra research dude! ;)

Bonjonas sa...

ADHG: En värmlands tös. ..
Ph: Det där var under påverkan av alkohol så det gills inte.
Martin: Lätt att jag måste!