måndag 18 maj 2009

Jag slog mig själv i huvudet med en grävmaskin.

Fick hem en grävmaskin för att lajja lite med, ja ni vet måfå gräva lite.
Skulle ta fram telefonen för att ta en bild för att lägga ut på bloggen under rubriken manligt.
Då får jag se en stor sten som jag vill lyfta.
Jag tar tag i den med skopan och börjar lyfta, grävmaskinen orkar inte utan börjar luta. Jag böjer mig lite frammår för att se bättre men mina finkänsliga rörelser med händerna på spakarna var inte så nätta som man kanske skulle vilja. Grävmaskinen tippar tillbaka till stående läge medans mitt huvud stannar kvar i ursprungligt läge och skaffar sig ett otrevlig möte med karmkanten runt framrutan.

1 kommentar:

Makul sa...

"...mitt huvud stannar kvar i ursprungligt läge..."

Det är ju en ganska bra sammanfattning av dig överlag.