fredag 28 november 2008

Är du den jag söker?



Typ: Uthyres

Hej jag söker en inneboende som kan bo i mitt kök under ca 6 månader eller längre.
Köket är hyfsat stort och har egen garderob, vi får göra upp om mattider så att det funkar för båda. Egen dörr till köket finns även. I hyran ingår el/och vatten samt tv.
Internet finns inget, comhem finns i huset. I övrigt delar vi gemensamt. Du har 1 månads uppsägning. Och en hyra i förskott.Den inneboende ska vara en bra vettig och snäll tjej. Ska jag ha en inneboende så är det enklast för mig att det inte är några fester här *mogen min* :) Samt om du har pojk elr flickvän så sover du hos han eller henne. Och jag kan ju ha samma regler då så det är jämlikt :)Ta hänsyn till varandra och respektera varandra, det är en bra grund tror jag.

Hur jag är som person, så du vet lite hur jag kan vara att bo med :) Jag är trevlig och snäll.Har precis startat ett företag i en annan stad. Läser även vissa dagar på universitetet. Vissa dagar kommer jag pendla och vara borta en stor del av dagen. Vissa dagar kanske jag slappar i soffan framför datorn eller tvn, beroende på om jag hinner och känner för det :) Försöker hålla igång och träna och vara lite social mellan varven. Jag är ganska lättsam som person i övrigt. Vissa dagar kanske jag inte kommer i säng förräns det är natt, vissa dagar om jag ska upp tidigt kanske jag lägger mig runt halv elva 11. Allt beroende på när jag ska upp. Kliver oftast inte upp före kl 7, oftast senare. Så det var lite om mig, jag lägger ut ett kort så får du även se hur jag ser ut. Skriver du lite om dig själv och skickar med en bild så vore det jättekäckt :)Självklart får du komma och kika och se hur det ser ut. Inga problem om det skulle funka från båda håll att du flyttar in omgående. Ska svara så snart jag hinner. Ha det finfint så länge.

4 kommentarer:

Maria sa...

2 frågor väcks hos mig?
Varför får man bara bo i köket och vad har du startat för företag?

Bonjonas sa...

Maria: Köket är ju liksom samlingsplattsen, så då kan jag ju "hållakoll". Företaget är ett litet "konfektionsföretag".
Väl mött / Bonjonas

Anonym sa...

Hur kommer det sig att jag inte vet något om detta?

Anonym sa...

"Jättekäckt"? Säg det en gång till......